tiistai 1. huhtikuuta 2014

my makeup base


Tähän päivään asti olen pomppinut meikkipohjantekotuotteiden kanssa aika lailla laidasta laitaan. Meikkivoiteen suhteen olen kokeillut kaikkea Diorista perus markettituotteisiin. Silloin tällöin olen luullut löytäneeni sen itselleni sopivan tuotteen mutta joka kerta olen lopulta pettynyt joko sävyyn tai pitoon. Pohjustusvoiteiden kanssa on sen sijaan ollut parempi tuuri. Heti ensimmäisellä kokeilukerralla löysin Lumenen primerin(ei kuvassa), joka on perushyvä suhteellisen edullinen tuote normaaliin päivään. Vielä ekstrapitoa ja -laatua kaipaaville päiville löysin Dubaista Smashboxin punertavalle iholle tarkoitetun täydellisen primerin, joka on vielä Lumeneakin parempi ja riittoisampi mutta myös kalliimpi. 


Tällä kertaa luulen kuitekin löytäneeni sen minulle täydellisen myös meikkivoide puolelta. Vasta Macin ammattilaisen käsissä tajusin miten paljon meikkiäni voisi vielä parantaa. Taisi olla ensimmäinen kerta kun todella annoin kasvoni ammattilaisen käsiin ja otin kaikki vinkit vastaan. Ihanaa kun jossain oikeasti saa 100% henkilökohtaista ja ammattimaista palvelua. Macin osastolle aion kyllä vielä palata monta kertaa! Nyt en voi käsittää miten ennen olen vain kävellyt ohi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti